Sėkmės istorijos
 
 Sėkmės istorijos

Partnerystė, atrodo, skatina inovacijas dažniau negu inovacijos – partnerystę. Svarbu tai, kad bendradarbiaudami su žmonėmis, kurie žino daugiau negu Jūs ir kurie turi Jums trūkstamus resursus, didinate savo galimybes išsiveržti į priekį. Įmonės, turinčios stambius partnerius, auga greičiau, negu jų neturinčios. Sėkmingas bendradarbiavimas pritraukia naujus partnerius. Žmonės, o tuo pačiu ir organizacijos, kuriančios partnerystės tinklus, skatina inovacinę veiklą, didina kompetenciją ir stiprina bendradarbiavimo gebėjimus.

Dažnas motyvas ieškotis partnerių, stiprinti bendradarbiavimo tinklą, kurti inovacinių projektų idėjas ar pasidalinti patirtimi esti kitų sėkmės istorijos. Sužinokite, kaip vietinė ir (arba) tarptautinė partnerystė padėjo Lietuvos įmonėms, mokslo institucijoms ir kitoms organizacijoms įgyvendinti inovacinius projektus.

Norite papasakoti savąją istoriją? Susisiekite su portalo administracija.

  • Pamirškit ”hardą” arba vienos bendrovės sėkmės istorija

Lietuvos ir užsienio verslo analitikai vienas po kito suskubo skelbti, kad didžiausi Lietuvos ekonomikos atsigavimo lūkesčiai siejami su eksporto augimu artimiausiais metais.  Tai nėra iš piršto laužta prognozė. Lietuvos vidaus rinka yra maža, todėl daugelis įmonių savo sėkmę sieja su galimybėmis užsienio rinkose. Prisiminus prieš dešimt metų  praūžusią Rusijos krizę, akivaizdu, kad pradžioje buvo sunku, įmonės panikavo, dalis bankrutavo, tačiau stipriausios palaipsniui persiorientavo į kitas rinkas, pakeitė veiklos profilį, atrado naujų partnerių, įgijo naujų kompetencijų. Daugeliu atvejų, ĮMONĖS KEITĖSI, keitėsi ir jų požiūris į verslo plėtrą. Laimėtojomis tapo atviros, pozityvios, smalsios ir lanksčios. Tokios įmonės sėkmingai pasinaudojo tiek 2004-2006 m. laikotarpio ES paramos teikiamomis finansavimo galimybėmis verslo plėtrai, tiek 2007-2013 m. laikotarpio teikiama parama. Plačiau...

  • Sėkmingas atsakas sunkmečiui - veržlumas

Sunkmetis yra puiki proga pamatyti, kaip veiksmingai viena ar kita įmonė sugeba reaguoti į besikeičiančią verslo aplinką. Pastaruoju metu daugelyje verslo įmonių stebime kąštų optimizavimo pastangas. Vienos įmonės mažina veiklos sąnaudas atleisdamos darbuotojus, kitos mažina marketingo biudžetus. Kaip taikliai pastebėjo vienos bendrovės vadovas: „Mėginame išgyventi su darbuotojų branduoliu“. Galima teigti, kad didžioji dalis įmonių Lietuvoje, o taip pat ir pasaulyje, dėl sunkmečio ženkliai pakoregavo savo veiklos strategijas. Plačiau...