2015-03-09

„Inočekiai LT“ – reali finansinė parama smulkiam verslui mokslinių tyrimų paslaugoms įsigyti

 

Pranešimas spaudai, 2015-02-26
Aušra Skrudupaitė, projektų vadovė
Verslininkams, ieškantiems savo produktams vietos rinkoje, būtina įsiklausyti į vartotojų nuomonę apie siūlomą produktą, kuri gali būti lemtinga. Tik augimo potencialą turintis produktas pateisina įmonės investicijas į gamybą ir apsprendžia jos vystymosi perspektyvumą. Trūkstant objektyvios informacijos, sudėtinga gauti atsakymą, kodėl produktas praranda populiarumą ar kodėl geriau perkama konkurentų prekė. 
Skaitmeninės technologijos jau senokai nieko nestebina ir plačiai naudojamos rinkos tyrimuose atliekant internetines vartotojų apklausas. Tačiau tyrėjui iki šiol buvo paslaptis, kaip vartotojas emociškai reaguoja į produktą ar jo pakuotę.
Sprendžiant šią problemą, KTU Chemijos technologijos fakulteto Maisto mokslo technologijų katedros mokslininkai siūlo vartotojų atsaką į esamus ir kuriamus maisto produktus vertinti ne tik pagal juslines savybes, bet ir pagal jų sukeliamas emocijas tarpusavyje derinant įvairius tyrimo metodus bei šiuolaikines technologijas. Emocijų skaityklė (angl. Face Reader) – viena iš naujausių technologijų, galinčių papildyti rinkodarininkų naudojamų įrankių arsenalą.
Miltinės konditerijos gamintoja, bendrovė AR Maistas, bendradarbiaudama su Kauno technologijos universiteto mokslininkais, įgyvendino projektą „Ryšių tarp maisto produktų juslinio ir emocinio vertinimo parametrų nustatymas“ pagal VP2-1.3-ŪM-05-K priemonę „Inočekiai LT“ (Ekonomikos augimo veiksmų programa, 1 prioritetas „Ūkio konkurencingumui ir ekonomikos augimui skirti moksliniai tyrimai ir technologinė plėtra“). Projektas buvo finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.
Doc. dr. Loreta Bašinskienė su komanda atliko miltinės konditerijos taikomuosius mokslinius tyrimus jau tradiciniais tapusiais metodais bei panaudodama emocijų skaitymo kompiuterines technologijas, kurios leidžia geriau suprasti vartotojų patirtį bei įvertinti jų ketinimus bei emocijas. Tyrimai atlikti su esamais ir eksperimentiniais įmonės gaminiais. Gauti rezultatai atskleidė daug naudingos informacijos, kuri bus panaudota tobulinant esamas bei kuriant naujas gaminių receptūras. 
Taikomieji moksliniai tyrimai padeda atsakyti į daugelį klausimų priimant svarbius sprendimus, planuojant verslo veiklą bei siekiant konkurencinio pranašumo rinkoje. Dažnu atveju smulkus verslas tokiems tyrimams resursų neturi. Čia gali pagelbėti tikslinė finansinė parama SVV subjektams „Inočekiai LT“, skirta paslaugoms iš mokslo ir studijų institucijų įsigyti.

Verslininkams, ieškantiems savo produktams vietos rinkoje, būtina įsiklausyti į vartotojų nuomonę apie siūlomą produktą, kuri gali būti lemtinga. Tik augimo potencialą turintis produktas pateisina įmonės investicijas į gamybą ir apsprendžia jos vystymosi perspektyvumą. Trūkstant objektyvios informacijos, sudėtinga gauti atsakymą, kodėl produktas praranda populiarumą ar kodėl geriau perkama konkurentų prekė. 

Skaitmeninės technologijos jau senokai nieko nestebina ir plačiai naudojamos rinkos tyrimuose atliekant internetines vartotojų apklausas. Tačiau tyrėjui iki šiol buvo paslaptis, kaip vartotojas emociškai reaguoja į produktą ar jo pakuotę.

Sprendžiant šią problemą, KTU Chemijos technologijos fakulteto Maisto mokslo technologijų katedros mokslininkai siūlo vartotojų atsaką į esamus ir kuriamus maisto produktus vertinti ne tik pagal juslines savybes, bet ir pagal jų sukeliamas emocijas tarpusavyje derinant įvairius tyrimo metodus bei šiuolaikines technologijas. Emocijų skaityklė (angl. Face Reader) – viena iš naujausių technologijų, galinčių papildyti rinkodarininkų naudojamų įrankių arsenalą.

Miltinės konditerijos gamintoja, bendrovė AR Maistas, bendradarbiaudama su Kauno technologijos universiteto mokslininkais, įgyvendino projektą „Ryšių tarp maisto produktų juslinio ir emocinio vertinimo parametrų nustatymas“ pagal VP2-1.3-ŪM-05-K priemonę „Inočekiai LT“ (Ekonomikos augimo veiksmų programa, 1 prioritetas „Ūkio konkurencingumui ir ekonomikos augimui skirti moksliniai tyrimai ir technologinė plėtra“). Projektas buvo finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Doc. dr. Loreta Bašinskienė su komanda atliko miltinės konditerijos taikomuosius mokslinius tyrimus jau tradiciniais tapusiais metodais bei panaudodama emocijų skaitymo kompiuterines technologijas, kurios leidžia geriau suprasti vartotojų patirtį bei įvertinti jų ketinimus bei emocijas. Tyrimai atlikti su esamais ir eksperimentiniais įmonės gaminiais. Gauti rezultatai atskleidė daug naudingos informacijos, kuri bus panaudota tobulinant esamas bei kuriant naujas gaminių receptūras. 

Taikomieji moksliniai tyrimai padeda atsakyti į daugelį klausimų priimant svarbius sprendimus, planuojant verslo veiklą bei siekiant konkurencinio pranašumo rinkoje. Dažnu atveju smulkus verslas tokiems tyrimams resursų neturi. Čia gali pagelbėti tikslinė finansinė parama SVV subjektams „Inočekiai LT“, skirta paslaugoms iš mokslo ir studijų institucijų įsigyti.

Aušra Skrudupaitė, projektų vadovė

 



Skaitytojų komentarai
Vardas*:
El. paštas*:
Komentaras*:
Patvirtinimo kodas*:
 
Komentuoti

2016-05-08
wunNK3HnOV
Deep thinking - adds a new diesimnon to it all.
2016-05-08
yrkinKqzf2
When the Shah of Iran was thrown out,it was just such a moment of great celebration for all the old religious people who had been marginalised by his pro-western stance.Then they got the <a href="http://ivkzlztub.com">AyaWalloh.tatch</a> Out Kids!
2016-05-08
qItmPK9E
I watned to spend a minute to thank you for this.
2016-05-09
bDw7OINz3aK
Have a lovely evening, and just obviously keep your wits about you. There&#39;s not much worth robbing round here, but anywhere that sells fags or booze has been a target. Oddly the local &#cnhMu93;&#39; was smashed up as well. Not sure if that&#39;s an advert for or indictment of their wares!
2016-05-11
F3HpKE5X
Just one, huh? I loved your answer, Beth. Outside of the Bible, I&#8217;d have to say, &#8220;Six Hours One Friday&#8221; by Max Lucado. His word pictures take me back to the foot of the cross every Lent. I&#8217;m re-reading again right now. Powerful. Lihnfc-angieg. Amazing. http://dakoafntfun.com [url=http://ikgxrzvd.com]ikgxrzvd[/url] [link=http://fmysrhmcit.com]fmysrhmcit[/link]
2016-05-13
Qz9HVSjl
Powerful Document Search <a href="http://lpwqlm.com">Endofe&#8230;researchnirgoc.com</a> is a powerful document search engine is especially designed for business professionals to help find accurate professinal documents for their research. These files are shared by people all over the world to help you&#8230;
Aktualijos
visi
Europos verslo inoavacijų tinklas
KlasterLT
2015-03-09

„Inočekiai LT“ – reali finansinė parama smulkiam verslui mokslinių tyrimų paslaugoms įsigyti

 

Pranešimas spaudai, 2015-02-26
Aušra Skrudupaitė, projektų vadovė
Verslininkams, ieškantiems savo produktams vietos rinkoje, būtina įsiklausyti į vartotojų nuomonę apie siūlomą produktą, kuri gali būti lemtinga. Tik augimo potencialą turintis produktas pateisina įmonės investicijas į gamybą ir apsprendžia jos vystymosi perspektyvumą. Trūkstant objektyvios informacijos, sudėtinga gauti atsakymą, kodėl produktas praranda populiarumą ar kodėl geriau perkama konkurentų prekė. 
Skaitmeninės technologijos jau senokai nieko nestebina ir plačiai naudojamos rinkos tyrimuose atliekant internetines vartotojų apklausas. Tačiau tyrėjui iki šiol buvo paslaptis, kaip vartotojas emociškai reaguoja į produktą ar jo pakuotę.
Sprendžiant šią problemą, KTU Chemijos technologijos fakulteto Maisto mokslo technologijų katedros mokslininkai siūlo vartotojų atsaką į esamus ir kuriamus maisto produktus vertinti ne tik pagal juslines savybes, bet ir pagal jų sukeliamas emocijas tarpusavyje derinant įvairius tyrimo metodus bei šiuolaikines technologijas. Emocijų skaityklė (angl. Face Reader) – viena iš naujausių technologijų, galinčių papildyti rinkodarininkų naudojamų įrankių arsenalą.
Miltinės konditerijos gamintoja, bendrovė AR Maistas, bendradarbiaudama su Kauno technologijos universiteto mokslininkais, įgyvendino projektą „Ryšių tarp maisto produktų juslinio ir emocinio vertinimo parametrų nustatymas“ pagal VP2-1.3-ŪM-05-K priemonę „Inočekiai LT“ (Ekonomikos augimo veiksmų programa, 1 prioritetas „Ūkio konkurencingumui ir ekonomikos augimui skirti moksliniai tyrimai ir technologinė plėtra“). Projektas buvo finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.
Doc. dr. Loreta Bašinskienė su komanda atliko miltinės konditerijos taikomuosius mokslinius tyrimus jau tradiciniais tapusiais metodais bei panaudodama emocijų skaitymo kompiuterines technologijas, kurios leidžia geriau suprasti vartotojų patirtį bei įvertinti jų ketinimus bei emocijas. Tyrimai atlikti su esamais ir eksperimentiniais įmonės gaminiais. Gauti rezultatai atskleidė daug naudingos informacijos, kuri bus panaudota tobulinant esamas bei kuriant naujas gaminių receptūras. 
Taikomieji moksliniai tyrimai padeda atsakyti į daugelį klausimų priimant svarbius sprendimus, planuojant verslo veiklą bei siekiant konkurencinio pranašumo rinkoje. Dažnu atveju smulkus verslas tokiems tyrimams resursų neturi. Čia gali pagelbėti tikslinė finansinė parama SVV subjektams „Inočekiai LT“, skirta paslaugoms iš mokslo ir studijų institucijų įsigyti.

Verslininkams, ieškantiems savo produktams vietos rinkoje, būtina įsiklausyti į vartotojų nuomonę apie siūlomą produktą, kuri gali būti lemtinga. Tik augimo potencialą turintis produktas pateisina įmonės investicijas į gamybą ir apsprendžia jos vystymosi perspektyvumą. Trūkstant objektyvios informacijos, sudėtinga gauti atsakymą, kodėl produktas praranda populiarumą ar kodėl geriau perkama konkurentų prekė. 

Skaitmeninės technologijos jau senokai nieko nestebina ir plačiai naudojamos rinkos tyrimuose atliekant internetines vartotojų apklausas. Tačiau tyrėjui iki šiol buvo paslaptis, kaip vartotojas emociškai reaguoja į produktą ar jo pakuotę.

Sprendžiant šią problemą, KTU Chemijos technologijos fakulteto Maisto mokslo technologijų katedros mokslininkai siūlo vartotojų atsaką į esamus ir kuriamus maisto produktus vertinti ne tik pagal juslines savybes, bet ir pagal jų sukeliamas emocijas tarpusavyje derinant įvairius tyrimo metodus bei šiuolaikines technologijas. Emocijų skaityklė (angl. Face Reader) – viena iš naujausių technologijų, galinčių papildyti rinkodarininkų naudojamų įrankių arsenalą.

Miltinės konditerijos gamintoja, bendrovė AR Maistas, bendradarbiaudama su Kauno technologijos universiteto mokslininkais, įgyvendino projektą „Ryšių tarp maisto produktų juslinio ir emocinio vertinimo parametrų nustatymas“ pagal VP2-1.3-ŪM-05-K priemonę „Inočekiai LT“ (Ekonomikos augimo veiksmų programa, 1 prioritetas „Ūkio konkurencingumui ir ekonomikos augimui skirti moksliniai tyrimai ir technologinė plėtra“). Projektas buvo finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Doc. dr. Loreta Bašinskienė su komanda atliko miltinės konditerijos taikomuosius mokslinius tyrimus jau tradiciniais tapusiais metodais bei panaudodama emocijų skaitymo kompiuterines technologijas, kurios leidžia geriau suprasti vartotojų patirtį bei įvertinti jų ketinimus bei emocijas. Tyrimai atlikti su esamais ir eksperimentiniais įmonės gaminiais. Gauti rezultatai atskleidė daug naudingos informacijos, kuri bus panaudota tobulinant esamas bei kuriant naujas gaminių receptūras. 

Taikomieji moksliniai tyrimai padeda atsakyti į daugelį klausimų priimant svarbius sprendimus, planuojant verslo veiklą bei siekiant konkurencinio pranašumo rinkoje. Dažnu atveju smulkus verslas tokiems tyrimams resursų neturi. Čia gali pagelbėti tikslinė finansinė parama SVV subjektams „Inočekiai LT“, skirta paslaugoms iš mokslo ir studijų institucijų įsigyti.

Aušra Skrudupaitė, projektų vadovė