2014-06-26

Keturios strategijos pritraukti daugiau klientų

 

Keturios strategijos pritraukti daugiau klientų
Dar prieš dešimt metų, vargu ar kas būtų spėjęs, kad socialinė žiniasklaida verslui suteiks potencialą augti ir plėsti savo klientų ratą. Šiandien tai tampa realybe vis dažniau socialinę žiniasklaidą taikant kaip pardavimo strategiją, tokiu būdu siekiant pritraukti naujų klientų bei išlaikyti esamus.
Jei jau atlikote savo vertinimą, ir kaip buvo aprašoma straipsnyje "Trys neginčijamos pardavimų sėkmės taisyklės" esate įsitikinęs, jog socialinės žiniasklaidos vartojimas yra pilnai susietas su Jūsų turimų produktų ir paslaugų dokumentacija ir aprašais, tada galbūt norėsite ištirti šią skitį. Taigi apžvelkime pirmąją iš keturių strategijų siekiant gauti pritraukti daugiau klientų konkurencinėje aplinkoje.
1) Socialinės visuomenės informavimo priemonės (arba tiesiog socialiniai tinklai). Daug bendrovių specializuojasi socialinės žiniasklaidos rinkodaroje skirtoje smulkiajam verslui. Už savo paslaugas jie gali prašyti nuo 300 iki 800 dolerių per mėnesį. Jei pasirinksite šią strategiją, jie pradės socialinių tinklų ir interneto auditą, kurio tikslas - įvertinti jūsų verslo esamą padėtį internete.To pasakoje bus praleisti 3 iki 6 mėnesiai, kartu siekiant ištirti, kuri iš dviejų ar trijų skirtingų socialinės terpės platformų bus tinkama (ieškoma bus viena ir pati tinkamiausia jums). Galiausiai, bandymo laikotarpio pabaigoje, bus atliktas ar vienas auditas, kuris pateiks atsakymus į kokią platformą tikslinga nukreipti rinkodarines pastangas ir pinigus.
Tai „žemų kainų strategiją“, kuri gali būti labai veiksminga kai kuriems verslams, tačiau, kita vertus, kas jei jokia iš jau esamų socialinės žiniasklaidos platformų jums nėra tinkama į rinką „įsprausti“ savo verslą? Ar rezultatų lyginimas tarp pirmojo ir antrojo auditų tikrai gali atspindėti skirtumą tarp nuostolių ir pardavimo pajamų?
Iš tiesų, jei pavyzdžiui jūs esate smulkus tarpininkas, parduodantis brangius produktus pvz. prabangius automobilius, laivus, orlaivius, tuomet gali tiesiog neatspindi jūsų augančių pardavimų. Taigi, jei jūs susidūrėte su šia problema, galite sumažinti savo socialinių visuomenės informavimo priemonių ir tinklų strategijos biudžetą ir investuoti į kai kurias iš sekančių trijų strategijų.
2) Radijo reklama. Tikrai galite būti nustebinti rezultatais, o taip pat tuo, kad 30 sekundžių reklama priklausomai nuo vietos gali kainuoti 30 iki 250 dolerių, dar žinoma priklausomai nuo laiko ir radijo stoties, kurią pasirinksite. Jei jūsų tyrimai rodo, kad tai gali būti poveikis jūsų verslui, kodėl gi nesurengus „pitcho“ su keletu draugų, kurie turi galingus balsus, bei pabandyti įrašyti parengtą scenarijų? Tai taip nesudetinga. Kai kurios radijo stotys, gali pasiūlyti rėmimo elementus kaip 2 už 1 kainą ir pan. Taigi, tai gali būti gera idėja pabandyti derėtis ir suterti dėl geresnių sąlygų.
3) "YouTube" - Šiandien vis daugiau ir daugiau žmonių linkę pasikliauti YouTube " randamomis produktų ir paslaugų nuomonėmis, ir taip gilinti ar net išmokti naujų įgūdžių ar  procesų. Beje, jei jūsų produktas ar paslauga yra viena iš tų rūšių, kuomet demonstruojant reikia sutelkti pirkėjo vaizduotę, tuomet galbūt norėsite labiau ištirt šį įrankį. Gaukite ar sukurkite scenarijų, paprašyti tinkamos išvaizdos draugo/-ės atlikti aktoriaus/-ės vaidmenį jame. Atminkite - jūs turite atitikti savo tikslinių klientų vaizdo vertybes ir lūkesčius. Didžiąją laiko dalį, jei turite skaitmeninį fotoaparatą ar kamerą ir išmokote darbuotis su keletu vaizdo redagavimo programomų, pvz.: "Windows Movie Maker", galite skirti sukurto produkto vaizdo apdorojimui, tam kad patenkinti savo potencialių klientų lūkesčius.
4.) Partnerystė. Kaip verslo savininkas arba valdytojas, turėtumėte ne tik ieškoti galimybių išplėsti profesinių ryšių tinklą, tačiau ir sukurti abipusiai naudingas galimybes su savo potencialiems tinklo nariams. (win-win principu) Grįžtant prie aprašytų brangesnių produktų, skirkite laiko dabar sukurti ir atspindėti jūsų idealaus kliento gyvenimo būdą. Paklauskite savęs: "Kaip jie apsipirkinėja?", "Kur jie valgo?", "Kokį automobilį jie vairuoja?". Iš esmės, paklauskite savęs: "kur jie leidžia savo pinigus?". Ir atsakymai rasite patys.Prisiminkite savo atsirinktus tinklo narius, kurie taip pat parduoda produktus ar paslaugas savo klientams. Tai paprastas būdas prisiminti, lavintis savo aplinką kol tai taps įpročiu. 
Galiausiai, tai yra tik keturios strategijos iš visų visatos begalybės galimybių ir derinių, kurie naudojami kaip pardavimo strategios, todėl pradėkime galvoti, kaip mūsų klientai. Tai viena pagrindinių strategijų pritraukti daugiau klientų siekiant sukurti pelningesnį verslą.
Pagal užsienio spaudą parengė
Saulius Kromalcas
Lietuvos inovacijų centras

Dar prieš dešimt metų, vargu ar kas būtų spėjęs, kad socialinė žiniasklaida verslui suteiks potencialą augti ir plėsti savo klientų ratą. Šiandien tai tampa realybe vis dažniau socialinę žiniasklaidą taikant kaip pardavimo strategiją, tokiu būdu siekiant pritraukti naujų klientų bei išlaikyti esamus.

Jei jau atlikote savo vertinimą, ir kaip buvo aprašoma straipsnyje "Trys neginčijamos pardavimų sėkmės taisyklės" esate įsitikinęs, jog socialinės žiniasklaidos vartojimas yra pilnai susietas su Jūsų turimų produktų ir paslaugų dokumentacija ir aprašais, tada galbūt norėsite ištirti šią skitį. Taigi apžvelkime pirmąją iš keturių strategijų siekiant gauti pritraukti daugiau klientų konkurencinėje aplinkoje.

1) Socialinės visuomenės informavimo priemonės (arba tiesiog socialiniai tinklai). Daug bendrovių specializuojasi socialinės žiniasklaidos rinkodaroje skirtoje smulkiajam verslui. Už savo paslaugas jie gali prašyti nuo 300 iki 800 dolerių per mėnesį. Jei pasirinksite šią strategiją, jie pradės socialinių tinklų ir interneto auditą, kurio tikslas - įvertinti jūsų verslo esamą padėtį internete.To pasakoje bus praleisti 3 iki 6 mėnesiai, kartu siekiant ištirti, kuri iš dviejų ar trijų skirtingų socialinės terpės platformų bus tinkama (ieškoma bus viena ir pati tinkamiausia jums). Galiausiai, bandymo laikotarpio pabaigoje, bus atliktas ar vienas auditas, kuris pateiks atsakymus į kokią platformą tikslinga nukreipti rinkodarines pastangas ir pinigus.

Tai „žemų kainų strategiją“, kuri gali būti labai veiksminga kai kuriems verslams, tačiau, kita vertus, kas jei jokia iš jau esamų socialinės žiniasklaidos platformų jums nėra tinkama į rinką „įsprausti“ savo verslą? Ar rezultatų lyginimas tarp pirmojo ir antrojo auditų tikrai gali atspindėti skirtumą tarp nuostolių ir pardavimo pajamų?

Iš tiesų, jei pavyzdžiui jūs esate smulkus tarpininkas, parduodantis brangius produktus pvz. prabangius automobilius, laivus, orlaivius, tuomet gali tiesiog neatspindi jūsų augančių pardavimų. Taigi, jei jūs susidūrėte su šia problema, galite sumažinti savo socialinių visuomenės informavimo priemonių ir tinklų strategijos biudžetą ir investuoti į kai kurias iš sekančių trijų strategijų.

 

2) Radijo reklama. Tikrai galite būti nustebinti rezultatais, o taip pat tuo, kad 30 sekundžių reklama priklausomai nuo vietos gali kainuoti 30 iki 250 dolerių, dar žinoma priklausomai nuo laiko ir radijo stoties, kurią pasirinksite. Jei jūsų tyrimai rodo, kad tai gali būti poveikis jūsų verslui, kodėl gi nesurengus „pitcho“ su keletu draugų, kurie turi galingus balsus, bei pabandyti įrašyti parengtą scenarijų? Tai taip nesudetinga. Kai kurios radijo stotys, gali pasiūlyti rėmimo elementus kaip 2 už 1 kainą ir pan. Taigi, tai gali būti gera idėja pabandyti derėtis ir suterti dėl geresnių sąlygų.

3) "YouTube" - Šiandien vis daugiau ir daugiau žmonių linkę pasikliauti YouTube " randamomis produktų ir paslaugų nuomonėmis, ir taip gilinti ar net išmokti naujų įgūdžių ar  procesų. Beje, jei jūsų produktas ar paslauga yra viena iš tų rūšių, kuomet demonstruojant reikia sutelkti pirkėjo vaizduotę, tuomet galbūt norėsite labiau ištirt šį įrankį. Gaukite ar sukurkite scenarijų, paprašyti tinkamos išvaizdos draugo/-ės atlikti aktoriaus/-ės vaidmenį jame. Atminkite - jūs turite atitikti savo tikslinių klientų vaizdo vertybes ir lūkesčius. Didžiąją laiko dalį, jei turite skaitmeninį fotoaparatą ar kamerą ir išmokote darbuotis su keletu vaizdo redagavimo programomų, pvz.: "Windows Movie Maker", galite skirti sukurto produkto vaizdo apdorojimui, tam kad patenkinti savo potencialių klientų lūkesčius.

4.) Partnerystė. Kaip verslo savininkas arba valdytojas, turėtumėte ne tik ieškoti galimybių išplėsti profesinių ryšių tinklą, tačiau ir sukurti abipusiai naudingas galimybes su savo potencialiems tinklo nariams. (win-win principu) Grįžtant prie aprašytų brangesnių produktų, skirkite laiko dabar sukurti ir atspindėti jūsų idealaus kliento gyvenimo būdą. Paklauskite savęs: "Kaip jie apsipirkinėja?", "Kur jie valgo?", "Kokį automobilį jie vairuoja?". Iš esmės, paklauskite savęs: "kur jie leidžia savo pinigus?". Ir atsakymai rasite patys.Prisiminkite savo atsirinktus tinklo narius, kurie taip pat parduoda produktus ar paslaugas savo klientams. Tai paprastas būdas prisiminti, lavintis savo aplinką kol tai taps įpročiu. 

Galiausiai, tai yra tik keturios strategijos iš visų visatos begalybės galimybių ir derinių, kurie naudojami kaip pardavimo strategios, todėl pradėkime galvoti, kaip mūsų klientai. Tai viena pagrindinių strategijų pritraukti daugiau klientų siekiant sukurti pelningesnį verslą.

 

Pagal užsienio spaudą parengė

Saulius Kromalcas

Lietuvos inovacijų centras

 



Skaitytojų komentarai
Vardas*:
El. paštas*:
Komentaras*:
Patvirtinimo kodas*:
 
Komentuoti

Aktualijos
visi
Europos verslo inoavacijų tinklas
KlasterLT
2014-06-26

Keturios strategijos pritraukti daugiau klientų

 

Keturios strategijos pritraukti daugiau klientų
Dar prieš dešimt metų, vargu ar kas būtų spėjęs, kad socialinė žiniasklaida verslui suteiks potencialą augti ir plėsti savo klientų ratą. Šiandien tai tampa realybe vis dažniau socialinę žiniasklaidą taikant kaip pardavimo strategiją, tokiu būdu siekiant pritraukti naujų klientų bei išlaikyti esamus.
Jei jau atlikote savo vertinimą, ir kaip buvo aprašoma straipsnyje "Trys neginčijamos pardavimų sėkmės taisyklės" esate įsitikinęs, jog socialinės žiniasklaidos vartojimas yra pilnai susietas su Jūsų turimų produktų ir paslaugų dokumentacija ir aprašais, tada galbūt norėsite ištirti šią skitį. Taigi apžvelkime pirmąją iš keturių strategijų siekiant gauti pritraukti daugiau klientų konkurencinėje aplinkoje.
1) Socialinės visuomenės informavimo priemonės (arba tiesiog socialiniai tinklai). Daug bendrovių specializuojasi socialinės žiniasklaidos rinkodaroje skirtoje smulkiajam verslui. Už savo paslaugas jie gali prašyti nuo 300 iki 800 dolerių per mėnesį. Jei pasirinksite šią strategiją, jie pradės socialinių tinklų ir interneto auditą, kurio tikslas - įvertinti jūsų verslo esamą padėtį internete.To pasakoje bus praleisti 3 iki 6 mėnesiai, kartu siekiant ištirti, kuri iš dviejų ar trijų skirtingų socialinės terpės platformų bus tinkama (ieškoma bus viena ir pati tinkamiausia jums). Galiausiai, bandymo laikotarpio pabaigoje, bus atliktas ar vienas auditas, kuris pateiks atsakymus į kokią platformą tikslinga nukreipti rinkodarines pastangas ir pinigus.
Tai „žemų kainų strategiją“, kuri gali būti labai veiksminga kai kuriems verslams, tačiau, kita vertus, kas jei jokia iš jau esamų socialinės žiniasklaidos platformų jums nėra tinkama į rinką „įsprausti“ savo verslą? Ar rezultatų lyginimas tarp pirmojo ir antrojo auditų tikrai gali atspindėti skirtumą tarp nuostolių ir pardavimo pajamų?
Iš tiesų, jei pavyzdžiui jūs esate smulkus tarpininkas, parduodantis brangius produktus pvz. prabangius automobilius, laivus, orlaivius, tuomet gali tiesiog neatspindi jūsų augančių pardavimų. Taigi, jei jūs susidūrėte su šia problema, galite sumažinti savo socialinių visuomenės informavimo priemonių ir tinklų strategijos biudžetą ir investuoti į kai kurias iš sekančių trijų strategijų.
2) Radijo reklama. Tikrai galite būti nustebinti rezultatais, o taip pat tuo, kad 30 sekundžių reklama priklausomai nuo vietos gali kainuoti 30 iki 250 dolerių, dar žinoma priklausomai nuo laiko ir radijo stoties, kurią pasirinksite. Jei jūsų tyrimai rodo, kad tai gali būti poveikis jūsų verslui, kodėl gi nesurengus „pitcho“ su keletu draugų, kurie turi galingus balsus, bei pabandyti įrašyti parengtą scenarijų? Tai taip nesudetinga. Kai kurios radijo stotys, gali pasiūlyti rėmimo elementus kaip 2 už 1 kainą ir pan. Taigi, tai gali būti gera idėja pabandyti derėtis ir suterti dėl geresnių sąlygų.
3) "YouTube" - Šiandien vis daugiau ir daugiau žmonių linkę pasikliauti YouTube " randamomis produktų ir paslaugų nuomonėmis, ir taip gilinti ar net išmokti naujų įgūdžių ar  procesų. Beje, jei jūsų produktas ar paslauga yra viena iš tų rūšių, kuomet demonstruojant reikia sutelkti pirkėjo vaizduotę, tuomet galbūt norėsite labiau ištirt šį įrankį. Gaukite ar sukurkite scenarijų, paprašyti tinkamos išvaizdos draugo/-ės atlikti aktoriaus/-ės vaidmenį jame. Atminkite - jūs turite atitikti savo tikslinių klientų vaizdo vertybes ir lūkesčius. Didžiąją laiko dalį, jei turite skaitmeninį fotoaparatą ar kamerą ir išmokote darbuotis su keletu vaizdo redagavimo programomų, pvz.: "Windows Movie Maker", galite skirti sukurto produkto vaizdo apdorojimui, tam kad patenkinti savo potencialių klientų lūkesčius.
4.) Partnerystė. Kaip verslo savininkas arba valdytojas, turėtumėte ne tik ieškoti galimybių išplėsti profesinių ryšių tinklą, tačiau ir sukurti abipusiai naudingas galimybes su savo potencialiems tinklo nariams. (win-win principu) Grįžtant prie aprašytų brangesnių produktų, skirkite laiko dabar sukurti ir atspindėti jūsų idealaus kliento gyvenimo būdą. Paklauskite savęs: "Kaip jie apsipirkinėja?", "Kur jie valgo?", "Kokį automobilį jie vairuoja?". Iš esmės, paklauskite savęs: "kur jie leidžia savo pinigus?". Ir atsakymai rasite patys.Prisiminkite savo atsirinktus tinklo narius, kurie taip pat parduoda produktus ar paslaugas savo klientams. Tai paprastas būdas prisiminti, lavintis savo aplinką kol tai taps įpročiu. 
Galiausiai, tai yra tik keturios strategijos iš visų visatos begalybės galimybių ir derinių, kurie naudojami kaip pardavimo strategios, todėl pradėkime galvoti, kaip mūsų klientai. Tai viena pagrindinių strategijų pritraukti daugiau klientų siekiant sukurti pelningesnį verslą.
Pagal užsienio spaudą parengė
Saulius Kromalcas
Lietuvos inovacijų centras

Dar prieš dešimt metų, vargu ar kas būtų spėjęs, kad socialinė žiniasklaida verslui suteiks potencialą augti ir plėsti savo klientų ratą. Šiandien tai tampa realybe vis dažniau socialinę žiniasklaidą taikant kaip pardavimo strategiją, tokiu būdu siekiant pritraukti naujų klientų bei išlaikyti esamus.

Jei jau atlikote savo vertinimą, ir kaip buvo aprašoma straipsnyje "Trys neginčijamos pardavimų sėkmės taisyklės" esate įsitikinęs, jog socialinės žiniasklaidos vartojimas yra pilnai susietas su Jūsų turimų produktų ir paslaugų dokumentacija ir aprašais, tada galbūt norėsite ištirti šią skitį. Taigi apžvelkime pirmąją iš keturių strategijų siekiant gauti pritraukti daugiau klientų konkurencinėje aplinkoje.

1) Socialinės visuomenės informavimo priemonės (arba tiesiog socialiniai tinklai). Daug bendrovių specializuojasi socialinės žiniasklaidos rinkodaroje skirtoje smulkiajam verslui. Už savo paslaugas jie gali prašyti nuo 300 iki 800 dolerių per mėnesį. Jei pasirinksite šią strategiją, jie pradės socialinių tinklų ir interneto auditą, kurio tikslas - įvertinti jūsų verslo esamą padėtį internete.To pasakoje bus praleisti 3 iki 6 mėnesiai, kartu siekiant ištirti, kuri iš dviejų ar trijų skirtingų socialinės terpės platformų bus tinkama (ieškoma bus viena ir pati tinkamiausia jums). Galiausiai, bandymo laikotarpio pabaigoje, bus atliktas ar vienas auditas, kuris pateiks atsakymus į kokią platformą tikslinga nukreipti rinkodarines pastangas ir pinigus.

Tai „žemų kainų strategiją“, kuri gali būti labai veiksminga kai kuriems verslams, tačiau, kita vertus, kas jei jokia iš jau esamų socialinės žiniasklaidos platformų jums nėra tinkama į rinką „įsprausti“ savo verslą? Ar rezultatų lyginimas tarp pirmojo ir antrojo auditų tikrai gali atspindėti skirtumą tarp nuostolių ir pardavimo pajamų?

Iš tiesų, jei pavyzdžiui jūs esate smulkus tarpininkas, parduodantis brangius produktus pvz. prabangius automobilius, laivus, orlaivius, tuomet gali tiesiog neatspindi jūsų augančių pardavimų. Taigi, jei jūs susidūrėte su šia problema, galite sumažinti savo socialinių visuomenės informavimo priemonių ir tinklų strategijos biudžetą ir investuoti į kai kurias iš sekančių trijų strategijų.

 

2) Radijo reklama. Tikrai galite būti nustebinti rezultatais, o taip pat tuo, kad 30 sekundžių reklama priklausomai nuo vietos gali kainuoti 30 iki 250 dolerių, dar žinoma priklausomai nuo laiko ir radijo stoties, kurią pasirinksite. Jei jūsų tyrimai rodo, kad tai gali būti poveikis jūsų verslui, kodėl gi nesurengus „pitcho“ su keletu draugų, kurie turi galingus balsus, bei pabandyti įrašyti parengtą scenarijų? Tai taip nesudetinga. Kai kurios radijo stotys, gali pasiūlyti rėmimo elementus kaip 2 už 1 kainą ir pan. Taigi, tai gali būti gera idėja pabandyti derėtis ir suterti dėl geresnių sąlygų.

3) "YouTube" - Šiandien vis daugiau ir daugiau žmonių linkę pasikliauti YouTube " randamomis produktų ir paslaugų nuomonėmis, ir taip gilinti ar net išmokti naujų įgūdžių ar  procesų. Beje, jei jūsų produktas ar paslauga yra viena iš tų rūšių, kuomet demonstruojant reikia sutelkti pirkėjo vaizduotę, tuomet galbūt norėsite labiau ištirt šį įrankį. Gaukite ar sukurkite scenarijų, paprašyti tinkamos išvaizdos draugo/-ės atlikti aktoriaus/-ės vaidmenį jame. Atminkite - jūs turite atitikti savo tikslinių klientų vaizdo vertybes ir lūkesčius. Didžiąją laiko dalį, jei turite skaitmeninį fotoaparatą ar kamerą ir išmokote darbuotis su keletu vaizdo redagavimo programomų, pvz.: "Windows Movie Maker", galite skirti sukurto produkto vaizdo apdorojimui, tam kad patenkinti savo potencialių klientų lūkesčius.

4.) Partnerystė. Kaip verslo savininkas arba valdytojas, turėtumėte ne tik ieškoti galimybių išplėsti profesinių ryšių tinklą, tačiau ir sukurti abipusiai naudingas galimybes su savo potencialiems tinklo nariams. (win-win principu) Grįžtant prie aprašytų brangesnių produktų, skirkite laiko dabar sukurti ir atspindėti jūsų idealaus kliento gyvenimo būdą. Paklauskite savęs: "Kaip jie apsipirkinėja?", "Kur jie valgo?", "Kokį automobilį jie vairuoja?". Iš esmės, paklauskite savęs: "kur jie leidžia savo pinigus?". Ir atsakymai rasite patys.Prisiminkite savo atsirinktus tinklo narius, kurie taip pat parduoda produktus ar paslaugas savo klientams. Tai paprastas būdas prisiminti, lavintis savo aplinką kol tai taps įpročiu. 

Galiausiai, tai yra tik keturios strategijos iš visų visatos begalybės galimybių ir derinių, kurie naudojami kaip pardavimo strategios, todėl pradėkime galvoti, kaip mūsų klientai. Tai viena pagrindinių strategijų pritraukti daugiau klientų siekiant sukurti pelningesnį verslą.

 

Pagal užsienio spaudą parengė

Saulius Kromalcas

Lietuvos inovacijų centras