2014-06-27

Trys neginčijamos pardavimų sėkmės taisyklės
Trys neginčijamos pardavimų sėkmės taisyklės
Ar Jus domina padidinti savo pardavimus? Ar norėtumėte sumažinti su klientais susijusias išlaidas? O gal tiesiog norite atnaujinti savo dabartinę pardavimo strategiją. Jei bent vienu atveju susidomėjote ir norite sustiprinti savo verslo poziciją savo konkurentų atveju, tuomet pats laikas peržvelgti sėkmę garantuojančias tris nepaneigiamas pardavimo taisykles. 
Taisyklė Nr. 1 Susietumas - Jūsų įmonės pardavimų strategija turi būti siejama su pramonės poreikias, produktų ar paslaugų gyvavimo ciklu ir  tikslinių klientų gyvenimo būdu. 
Jūs turite turėti savo pardavimo strategiją ir ją apibrėžti, nes tik skirdami laiką vertinant pardavimo strategijas galėsite atsakymus, kad padidinti savo investicijas rinkodarai ir mažinanti savo pirkėjų pritraukimo išlaidas. Atminkite - neteisinga manyti, kad strategija, kuri tinka ir „uždirba pinigus“ kituose verslo dirbs ir tiks ir jūsų versle. 
Ar tikrai turite aprašytas jūsų įmonės pardavimo strategijas? 
Taisyklės Nr. 2 Tikslai - Ar tiksliai aprašyti ir suformuluoti pardavimų tikslai. 
Tikriausiai girdėjote taisyklę: "Kas bus parašyta bus padaryta."? Jūs turite siekti savo pardavimo tikslus kiekvieną dieną bei matuoti mėnesio dokumentus,įvertindami savo komandos narių pardavimo tikslų pažangą. 
Kaip apibrėžti jūsų pardavimų tikslai? 
Taisyklės Nr. 3 Pardavimo procesas turi turėti dokumentuotą pardavimo procesą, todėl kiekvienas pardavimų konsultantas jūsų įmonėje gali sekti tą pačią formulę siekdamas pardavimo tikslų. 
Ar jūs kada nors girdėjote frančizės davėją sakant "mes suteikiame Jums sėkmingą verslo modelį"? Jie taip teigia, nes užfiksavo ir susistemino savo pardavimo proceso informaciją, kurią galėtų prognozuoti. Pardavimų pajamos yra grindžiamos skambučių skaičiaus, kurį Jūs atliekate arba grindžiate pinigų suma, arba kurią tiesiog išleidžiate tikrindami savo pardavimo strategijas. 
Kiek tiksliai galite prognozuoti savo pardavimus kitam ketvirčiui? 
Dėl ilgalaikės šių trijų taisyklių naudos, perspektyvoje galite pajusti stiprią įtaką savo verslui. Tačiau ne viskas sietina tik su kaina. Galite pasirinkti pasitikėti savo turima patirtimi ir kaskart improvizuoti, susidūrus su naujais klientais arba galite tiesiog remtis savopatirtimi kritiškai taikydami šiuos tris elementus pritaikant ir dokumentuojant savo pardavimo strategijas, tikslus ir procesus.
Pagal užsienio spaudą parengė
Saulius Kromalcas
Lietuvos inovacijų centras

Ar Jus domina padidinti savo pardavimus? O gal norėtumėte sumažinti su klientais susijusias išlaidas? Ar tiesiog norite atnaujinti savo dabartinę pardavimo strategiją. Jei bent vienu atveju susidomėjote ir norite sustiprinti savo verslo poziciją tiesioginių ar netiesuioginių konkurentų atveju, tuomet pats laikas peržvelgti sėkmę garantuojančias tris nepaneigiamas pardavimo taisykles. 

Taisyklė Nr. 1 Susietumas - Jūsų įmonės pardavimų strategija turi būti siejama su pramonės poreikias, produktų ar paslaugų gyvavimo ciklu ir  tikslinių klientų gyvenimo būdu. 

Jūs turite turėti savo pardavimo strategiją ir ją apibrėžti, nes tik skirdami laiką vertinandami pardavimo strategijas, galėsite atsakyti, kad padidinti savo investicijas rinkodarai ir mažinanti savo pirkėjų pritraukimo išlaidas. Atminkite - neteisinga manyti, kad strategija, kuri tinka ir „uždirba pinigus“ kituose versluose dirbs ir tiks ir jūsų versle. 

Ar tikrai turite aprašytas jūsų įmonės pardavimo strategijas? 

Taisyklės Nr. 2 Tikslai - tiksliai aprašyti ir suformuluoti pardavimų tikslai. 

Tikriausiai girdėjote taisyklę: "Kas bus parašyta bus padaryta."? Jūs turite siekti savo pardavimo tikslus kiekvieną dieną bei matuoti mėnesio dokumentus,įvertindami savo komandos narių pardavimo tikslų pažangą. 

Kaip apibrėžti jūsų pardavimų tikslai? 

Taisyklės Nr. 3 Pardavimo procesas turi turėti dokumentuotą pardavimo procesą, todėl kiekvienas pardavimų konsultantas jūsų įmonėje gali sekti tą pačią formulę siekdamas pardavimo tikslų. 

Ar jūs kada nors girdėjote frančizės davėją sakant "mes suteikiame Jums sėkmingą verslo modelį"? Jie taip teigia, nes užfiksavo ir susistemino savo pardavimo proceso informaciją, kurią galėtų prognozuoti. Pardavimų pajamos yra grindžiamos skambučių skaičiaus, kurį Jūs atliekate arba grindžiate pinigų suma, arba kurią tiesiog išleidžiate tikrindami savo pardavimo strategijas. 

Kiek tiksliai galite prognozuoti savo pardavimus kitam ketvirčiui? 

Dėl ilgalaikės šių trijų taisyklių naudos, perspektyvoje galite pajusti stiprią įtaką savo verslui. Tačiau ne viskas sietina tik su kaina. Galite pasirinkti pasitikėti savo turima patirtimi ir kaskart improvizuoti, susidūrus su naujais klientais arba galite tiesiog remtis savopatirtimi kritiškai taikydami šiuos tris elementus pritaikant ir dokumentuojant savo pardavimo strategijas, tikslus ir procesus.

Pagal užsienio spaudą parengė

Saulius Kromalcas

Lietuvos inovacijų centras



Skaitytojų komentarai
Vardas*:
El. paštas*:
Komentaras*:
Patvirtinimo kodas*:
 
Komentuoti

Aktualijos
visi
Europos verslo inoavacijų tinklas
KlasterLT
2014-06-27

Trys neginčijamos pardavimų sėkmės taisyklės
Trys neginčijamos pardavimų sėkmės taisyklės
Ar Jus domina padidinti savo pardavimus? Ar norėtumėte sumažinti su klientais susijusias išlaidas? O gal tiesiog norite atnaujinti savo dabartinę pardavimo strategiją. Jei bent vienu atveju susidomėjote ir norite sustiprinti savo verslo poziciją savo konkurentų atveju, tuomet pats laikas peržvelgti sėkmę garantuojančias tris nepaneigiamas pardavimo taisykles. 
Taisyklė Nr. 1 Susietumas - Jūsų įmonės pardavimų strategija turi būti siejama su pramonės poreikias, produktų ar paslaugų gyvavimo ciklu ir  tikslinių klientų gyvenimo būdu. 
Jūs turite turėti savo pardavimo strategiją ir ją apibrėžti, nes tik skirdami laiką vertinant pardavimo strategijas galėsite atsakymus, kad padidinti savo investicijas rinkodarai ir mažinanti savo pirkėjų pritraukimo išlaidas. Atminkite - neteisinga manyti, kad strategija, kuri tinka ir „uždirba pinigus“ kituose verslo dirbs ir tiks ir jūsų versle. 
Ar tikrai turite aprašytas jūsų įmonės pardavimo strategijas? 
Taisyklės Nr. 2 Tikslai - Ar tiksliai aprašyti ir suformuluoti pardavimų tikslai. 
Tikriausiai girdėjote taisyklę: "Kas bus parašyta bus padaryta."? Jūs turite siekti savo pardavimo tikslus kiekvieną dieną bei matuoti mėnesio dokumentus,įvertindami savo komandos narių pardavimo tikslų pažangą. 
Kaip apibrėžti jūsų pardavimų tikslai? 
Taisyklės Nr. 3 Pardavimo procesas turi turėti dokumentuotą pardavimo procesą, todėl kiekvienas pardavimų konsultantas jūsų įmonėje gali sekti tą pačią formulę siekdamas pardavimo tikslų. 
Ar jūs kada nors girdėjote frančizės davėją sakant "mes suteikiame Jums sėkmingą verslo modelį"? Jie taip teigia, nes užfiksavo ir susistemino savo pardavimo proceso informaciją, kurią galėtų prognozuoti. Pardavimų pajamos yra grindžiamos skambučių skaičiaus, kurį Jūs atliekate arba grindžiate pinigų suma, arba kurią tiesiog išleidžiate tikrindami savo pardavimo strategijas. 
Kiek tiksliai galite prognozuoti savo pardavimus kitam ketvirčiui? 
Dėl ilgalaikės šių trijų taisyklių naudos, perspektyvoje galite pajusti stiprią įtaką savo verslui. Tačiau ne viskas sietina tik su kaina. Galite pasirinkti pasitikėti savo turima patirtimi ir kaskart improvizuoti, susidūrus su naujais klientais arba galite tiesiog remtis savopatirtimi kritiškai taikydami šiuos tris elementus pritaikant ir dokumentuojant savo pardavimo strategijas, tikslus ir procesus.
Pagal užsienio spaudą parengė
Saulius Kromalcas
Lietuvos inovacijų centras

Ar Jus domina padidinti savo pardavimus? O gal norėtumėte sumažinti su klientais susijusias išlaidas? Ar tiesiog norite atnaujinti savo dabartinę pardavimo strategiją. Jei bent vienu atveju susidomėjote ir norite sustiprinti savo verslo poziciją tiesioginių ar netiesuioginių konkurentų atveju, tuomet pats laikas peržvelgti sėkmę garantuojančias tris nepaneigiamas pardavimo taisykles. 

Taisyklė Nr. 1 Susietumas - Jūsų įmonės pardavimų strategija turi būti siejama su pramonės poreikias, produktų ar paslaugų gyvavimo ciklu ir  tikslinių klientų gyvenimo būdu. 

Jūs turite turėti savo pardavimo strategiją ir ją apibrėžti, nes tik skirdami laiką vertinandami pardavimo strategijas, galėsite atsakyti, kad padidinti savo investicijas rinkodarai ir mažinanti savo pirkėjų pritraukimo išlaidas. Atminkite - neteisinga manyti, kad strategija, kuri tinka ir „uždirba pinigus“ kituose versluose dirbs ir tiks ir jūsų versle. 

Ar tikrai turite aprašytas jūsų įmonės pardavimo strategijas? 

Taisyklės Nr. 2 Tikslai - tiksliai aprašyti ir suformuluoti pardavimų tikslai. 

Tikriausiai girdėjote taisyklę: "Kas bus parašyta bus padaryta."? Jūs turite siekti savo pardavimo tikslus kiekvieną dieną bei matuoti mėnesio dokumentus,įvertindami savo komandos narių pardavimo tikslų pažangą. 

Kaip apibrėžti jūsų pardavimų tikslai? 

Taisyklės Nr. 3 Pardavimo procesas turi turėti dokumentuotą pardavimo procesą, todėl kiekvienas pardavimų konsultantas jūsų įmonėje gali sekti tą pačią formulę siekdamas pardavimo tikslų. 

Ar jūs kada nors girdėjote frančizės davėją sakant "mes suteikiame Jums sėkmingą verslo modelį"? Jie taip teigia, nes užfiksavo ir susistemino savo pardavimo proceso informaciją, kurią galėtų prognozuoti. Pardavimų pajamos yra grindžiamos skambučių skaičiaus, kurį Jūs atliekate arba grindžiate pinigų suma, arba kurią tiesiog išleidžiate tikrindami savo pardavimo strategijas. 

Kiek tiksliai galite prognozuoti savo pardavimus kitam ketvirčiui? 

Dėl ilgalaikės šių trijų taisyklių naudos, perspektyvoje galite pajusti stiprią įtaką savo verslui. Tačiau ne viskas sietina tik su kaina. Galite pasirinkti pasitikėti savo turima patirtimi ir kaskart improvizuoti, susidūrus su naujais klientais arba galite tiesiog remtis savopatirtimi kritiškai taikydami šiuos tris elementus pritaikant ir dokumentuojant savo pardavimo strategijas, tikslus ir procesus.

Pagal užsienio spaudą parengė

Saulius Kromalcas

Lietuvos inovacijų centras