Balandžio 27 d.

Virtualūs Enterprise Europe Network renginiai – kaip tik tai, ko reikėjo Lietuvos įmonėms

2021-07-30 10:05 Dalintis:

AB „VILKMA“ nuo 1967 m. Ukmergėje veikianti siuvimo įmonė tęsia ilgaamžes mūsų šalies tradicijas tekstilės srityje. Įmonė puoselėja precizišką rankų darbą bei technologijas ir specializuojasi aukštos kokybės vyriškų ir moteriškų marškinių siuvime.

„VILKMA“ bendradarbiauja su dideliais pasauliniais prekių ženklais tokiais, kaip „Burberry“, „Ted Baker“, „Vivienne Westwood“, „Eton“, „Jil Sander“ ir daugeliu kitų, gamindama savo klientams vyriškus, moteriškus ir vaikiškus drabužius.  Taip pat pristato ir savo prekinius ženklus: VILKMA, VILKMA BESPOKE ir HUGINN MUNINN.

Pasak „VILKMA“ pirkimų ir logistikos vadovo Mindaugo Sirgėdo „virtualūs Enterprise Europe Network renginiai, tokie kaip Torino Fashion Match, Fashion Match Amsterdam, Textile Connect ir kiti, buvo kaip tik tai, ko verslui reikėjo atsiradus suvaržymams karantino metu. Buvo ypatingai svarbu greitai komunikuoti su tiekėjais ir pirkėjais. Virtualūs renginiai palengvino mums surasti naujų klientų ir partnerių. Pradėjome bendradarbiavimą su vienu prekiniu ženklu Suomijoje ir užmezgėme kontaktus su e-platforma Jungtinėje Karalystėje“.

Šaltinis: EEN Lietuva

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location